nezamevazife

مشاوره نظام وظیفه

nezamevazife

مشاوره نظام وظیفه

نحوه خرید خدمت سربازی دانشجویان انصرافی

زمانی که آقا پسر ها مشمول خدمت سربازی میشوند اصولا به سه دسته تقسیم میشوند یک دسته مشمولینی که تصمیم میگرند جهت اعزام به خدمت سربازی آماده شوند یک  دسته کسانی که تصمی به گرفن معافیت تحصیلی ,زشکی , کفالت و .. میکنند و دسته آخر مشمولینی که تصمیم میگیرند به خدمت سربازی نرفتن و جزو غایبین سربازی قرار میگسرند. ما در مقالات مختلفی در خصوص موارد ذکر شده توضیحاتی ذکر کرده ایم.

اما برخی از افراد هساتد که پس از تصمیماتی در هیچکدوم ازین دسته ها قرار نمیگیذرند بنابر این دچار بلاتکلیفی میشوند و نمی دانند چه اقدامی باید انجام دهند.به طور مثال برخی از مشمولین خدمت سربازی تصمیم به ادامه تحصلی میگرند و معافیت تحصیلی میگرند اما بعد از مدتی از دانشگاه انصراف میدهند و میخواهند اقدام به خرید خدمت سربازی کنند اما نمیدانند چگونه میباسیت اقدا کنند در واقع به دنبال کسب اطلاعات در خصوص شرایط خرید خدمت سربازی دانشجویان انصرافی در سال 97 میباشند.

ما در این مقاله بر اسا آخرین اخبار اعلام شده و با کمک مشاورین متخصص مرکز مشاوره نظام وظیفه توضیحاتی در خصوص نحوه و شرایط خرید خدمت سربازی دانشجویان انصرافی ذکر خواهیم کرد.اگر مشمولین خدمت سربازی ابهاماتی در خصوص خدمت سربازی و ... داشتند جای نگرانی نیست میتوانند با مرکز مشاوره ظام وظیفه تماس حاصل فرمایند و پاسخ تک به تک سوالات خود را به صورت دقیق دریابند

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 شرایط-خرید-خدمت-سربازی-دانشجویان-انصرافی

شرایط خرید خدمت سربازی دانشجویان انصرافی

 

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سردار “ابراهیم کریمی” در خصوص تغییر ضوابط مربوط به طرح جریمه مشمولان غایب درباره وضعیت بهره‌مندی دانشجویان انصرافی، ترک تحصیل‌کرده، اخراجی و... از این قانون و اینکه گفته می‌شود دانشجویانی که تحصیل را ترک کنند، تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی‌شان به عنوان تاریخ آغاز غیبت محاسبه خواهد شد، گفت: این موضوع نیازمند جزییات بیشتری است که باید تشریح شود. از این رو نکته مهمی که باید توجه شود، تاریخ انصراف است. بنابراین تمام آن دسته از دانشجویان انصرافی که متقاضی ثبت‌نام طرح جریمه ریالی هستند باید توجه داشته باشند که تاریخ انصراف‌شان از تحصیل باید به قبل از شهریور سال 93 بازگردد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شرط دوم برای آن دسته از افراد گفت: مدارک واحدهای تحصیلی پاس شده از سوی این دسته از متقاضیان نیز بررسی می‌شود. به عنوان مثال اگر یک متقاضی دانشجوی مقطع کارشناسی بوده باشد و تا پیش از شهریور 93 نیز از تحصیل انصراف بدهد اما بیش از 100 واحد را پاس کند بنابراین مدرک معادلی که برای این فرد صادر می‌شود، مدرک مقطع کاردانی و تاریخ غیبت این فرد نیز نه از زمان اخذ مدرک دیپلم بلکه از زمان معادل‌سازی و اخذ مدرک کاردانی محاسبه خواهد شد.

کمالی تصریح کرد: اما ممکن است مشمولی در رشته‌ای تحصیل کند که در آن مقطع کاردانی وجود نداشته باشد بنابراین در این صورت آخرین مدرک تحصیلی وی همان مدرک دیپلم خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع گفت: اولویت اول برای ستاد کل نیروهای مسلح، ادامه تحصیل مشمولان است همانطور که برای این امر فرجه‌هایی را در نظر گرفته ایم، به عبارت دیگر ادامه تحصیل را بر انجام خدمت سربازی ارجح دانسته‌ایم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: یک نکته‌ای که لازم است بر آن تاکید شود، واجدین شرایطی است که تا پایان سال 94 بیش از 8 سال و دارای بیشتر از آن باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

کمالی از دانشجویان خواست به امید بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی از تحصیل انصراف ندهند.

 

 

 

 

 

 

 

شرایط خرید خدمت سربازی

 

 

نحوه خرید خدمت سربازی در سال 97 اعلام شد.از آنجا که مدت خدمت سربازی طولانی مییاشد و مشمولین خدمت سربازی به دلیل سخت بودن شرایط خدمت سربازی و دوری از اقوام و دوستان خود در دوران خدمت سربازی  و .... به دنبال روش هایی هستند که به خدمت سربازی نرود.خرید خدمت سربازی یکی از راه حل های نرفتن به سربازی میباشد.مشمولین عزیز متوانند با داشتن شرایط لازم جهت خرید خدمت سربازی خود اقدام کنند و به سربازی نروند.جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص نحوه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.